home photo home2.png picture photo picture2.png about photo about.png
Selamat datang ke dunia Punya Pasai Aku (P.P.A). Setiap perjalanan dalam hidupku, ku luahkan perkataan demi perkataan. Sebarang peniruan akan diambil tindakan undang-undang. Terima kasih kerana sudi singgah di teratak blog yang tidak seberapa ini.

Monday, January 31, 2011

saat aku kehilangan mu

Titis-titis hujan yang membasahi daun2..kian lembut menghayun mengikut arah tiupan angin..
Tip Tup Tip Tup.....Makin jelas kedengaran..
Sepantas masa yang berjalan...
Sepantas itu jua jam berdetik...
Ku lihat di luar jendela....
Burung2 berterbangan keriangan..
Menandakan kebebasan mereka..
Dan aku masih disini..
Dan masih disini..
Menunggu sesuatu yang aku rasa tiada yg pasti..
Alunan muzik yg bergema di telinga ku membuat aku sakit kepala..
Namun aku bertahan jua..
Berbekalkan TIGER BULM aku masih bertahan disini..
DAN masih disini...
Terus menunggu DAN terus menunggu....
DAN kini sudah tiba SAAT nya....
Yer...sekarang la masanya...
Masa nya sudah tiba......
Untuk AKU...
Pergi...............................
Pergi...............................
REHAT............................
UNTUK SELAMANYA........


sajak ini aku tuliskan khas ketika aku berada di kelas,
yang benar,
SITI ASMA BT YUSOF
.......................................

2 comments:

syiekien mohammad said...

awat sedih ngat bie??xmo sedih2 na..

syiekien mohammad said...

awat sedih ngat bie??xmo sedih2 na..

This Blog is Protected. Copyright 2011 © Design By P.P.A)