home photo home2.png picture photo picture2.png about photo about.png
Selamat datang ke dunia Punya Pasai Aku (P.P.A). Setiap perjalanan dalam hidupku, ku luahkan perkataan demi perkataan. Sebarang peniruan akan diambil tindakan undang-undang. Terima kasih kerana sudi singgah di teratak blog yang tidak seberapa ini.

Thursday, March 17, 2011

cerita sang semut!!(CERITA BENAR)

di siang hari..
d waktu sang semut penat bekerja..
sang semut pulang kerumah nya..
sahabat2 sang semut lain sedang berehat..
namun ada saja perkara yang tidak d senangi oleh rakan2 yew yg lain..
hurrmm....
kesian aku rasakan nasib si semut itu..
aku yakin pasti si semut itu rasa tidak senang dgn keadaan tersebut..
aku berharap pada suatu hari sahabat2 nya akan sedar mngenai hal ini..
dan aku turut berdoa semoga mereka tidak bertelagah suatu hari nanti..
insyallah..
di dalam kumpulan ini aku merasakan ada munculnya kehadiran si semut merah dengan semut hitam dimana semut merah itu sukar untuk didekati..
jika didekati akan terkena gigitan bisa nya..
tapi aku tahu,walau sedalam mana pown sakit nya gigitan nya itu..
namun masih mampu untuk diubati..
dan aku yakin semut hitam dan merah masih boleh menjadi sahabat yang baik..
insyallah...
doakan yang terbaek saja untuk si semut hitam dan merah itu yer kengkawan..


yang benar,
sahabat si semut...(",)

No comments:

This Blog is Protected. Copyright 2011 © Design By P.P.A)