home photo home2.png picture photo picture2.png about photo about.png
Selamat datang ke dunia Punya Pasai Aku (P.P.A). Setiap perjalanan dalam hidupku, ku luahkan perkataan demi perkataan. Sebarang peniruan akan diambil tindakan undang-undang. Terima kasih kerana sudi singgah di teratak blog yang tidak seberapa ini.

Saturday, June 1, 2013

Wedding My Friend + Kisah Pangkor Island Menarik Ke?

1 Jun 2013; 9:23pm

Assalamualaikum dan selamat malam to uols.. Hari ni semangat untuk mengupdate blog aku yang agak berhabuk ni datang secara tetiba je kan. So, topic menarik apa yang aku nak kongsikan ni. 1st aku nak share, bulan Mei adalah bulan bagi pasangan2 yang akan melangsungkan perkahwinan termasuklah my salah seorang sahabat yang aku sayangi ni kan. Serius aku sedih gak wei dia dah kawin.

Lepas ni mesti dah xleh lepak2 macam dulu. Aku mesti dh xleh lepak2 kat umah dia kat Manjung. Sebab sekarang ang dah ada tanggungjawab kepada suami ang tu wei. Please take care ur husband right now ok.

Aku as a friend seriously tumpang gembira for u dear. So, meh aku kongsikan serba sedikit gambar sewaktu wedding itu berlangsung ea. (Just berbekalkan hp je aku tangkap gambar ni ok. Tapi hasilnya amat memuaskan hatiku. Credit to Sony Ericsson X8..)



Gembira melihat mu gembira sahabatku.

Semoga kalian berbahagia...


My friends Iera

So after the wedding agak selesai la kan, aku pun mengundurkan la diriku ini kan. Buat hape lama2 umah org wei. Buat menyemak je kot. Memandangkan aku ni xdelah watak utama dalam acara ni kan, so secara perlahan2 aku undurkan diri la. Time to go back..hoho.

But sesuatu yang tidak dirancang telah terjadi. Tetibe aku plan nak g Pulau Pangkor. Perghhh just imagine what aku xbuat persedian langsung kot nak g situ. Dah la baju apa x bawak kan. So, pembaziran telah berlaku disitu. Aku telah membeli baju Tshirt Pangkor = RM12.00, Seluar panjang=RM10.00, Selipar=RM10.00, Tiket pergi balik P.Pangkor=RM10.00. Tapi apa yang aku dapat p sana??





Arghhhhh serius tertekan. Bayangkan la wei, aku nak mencabar diri aku ni kan kononya boleh la survive sorg2 kan. Tapi hampehhhhh. Aku gagal… Aku bayangkan, sampai2 je kat P.Pangkor tu boleh terus mandi ke apa kan. Tapi bayangkan sampai je kat jeti tu KOSONG..KOSONG…KOSONG…. xde sape pun mandi wei…yang ada hanya bot2 kecil yang terdampar dipersisiran pantai. Aku tension….

Aku xtaw aku nak p mana. Aku seperti seorang gadis yang keseorangan .Yang memerlukan perhatian orang ramai..hahaha..puihhhhh..lepas ni tobatttt aku xmau p dah wei.. Ini kali pertama dan mungkin kali terakhir kot aku datang sini…ok lah wei, maybe takat ni je kot aku berbicara. Aku dah xlarat nak taip dah ni. Ada apa2 citer manarik aku update g noh. Take care ur self and be ur self.k bye2..
Assalamualaikum.

Yang Benar,

Siti Asma Yusof.

No comments:

This Blog is Protected. Copyright 2011 © Design By P.P.A)