home photo home2.png picture photo picture2.png about photo about.png
Selamat datang ke dunia Punya Pasai Aku (P.P.A). Setiap perjalanan dalam hidupku, ku luahkan perkataan demi perkataan. Sebarang peniruan akan diambil tindakan undang-undang. Terima kasih kerana sudi singgah di teratak blog yang tidak seberapa ini.

Wednesday, March 16, 2011

lelepak d bl0ger ku sebentar(",)

tetibe lak aku rasa cam nak update p0st bebanyak kat sini memandangkan aku lama giler xupdate p0st kat sini.

hurmmm...cian kat sape2 yg sllu lepak or intai2 aku nyew blog ni kan..walaupun aku xtaw korg lihat aku nyew blog kan..

ape2 p0wn thanx supp0rt me(wah speaking bley yer...)


s0,sebenar nyew banyak gak yg aku lalui dlm hidup aku ni..
adew yg sweet dan smesti nyew ada gak yg s0ur kan3??
ape2 p0wn aku akan jadikan s0ma itu sebagai satu pengajaran dalam pr0ses mematang kan diri aku untuk
aku gunakan pakai kan d waktu aku adew masalah..
xgitu???
aku taw k0rg p0wn pasti ada mslah k0rg sndiri..dan amat lah tipu jikalau k0rg kata k0rg xdew masalah kan..
xkisah la mslah korg tu keciL ka b0sar k0...
kan3???
ape2 p0wn aku d0akan sem0ga sahabatku2 ku sekalian mendapat keredhaan dari-Nya dan selalu berada didalam lindungan-Nya...AMIN~~~







No comments:

This Blog is Protected. Copyright 2011 © Design By P.P.A)