home photo home2.png picture photo picture2.png about photo about.png
Selamat datang ke dunia Punya Pasai Aku (P.P.A). Setiap perjalanan dalam hidupku, ku luahkan perkataan demi perkataan. Sebarang peniruan akan diambil tindakan undang-undang. Terima kasih kerana sudi singgah di teratak blog yang tidak seberapa ini.

Tuesday, January 29, 2013

Gadis Berdikari 2013


29 Januari 2013 ; 3:07 pm

Assalammualaikum to my beloved blog…ahh serius rindu giler aku nak luahkan cerita ni… 1stly aku kt tempat yang baru…ahhh….aku skrg kat Seri Iskandar….yups sekarg aku kat sini…mencari kerja d tmpat yg baru.. Tadi abah baru sudah htr aku…. Serius tetibe rindu lak kat family kat kg…huhuhu.. 4 uols infomtion kat sni adalah tumpah lahirnya tempat kelahiran abah aku….so ramai la adik beradik abah dok sini….huhu..aku dok sini dgn sepupu aku…. Sebenarnya aku xdpt kerja lg ni…masih mencari….xtaw la nak kerja apa….hope cepat jumpa…hope rezeki murah….huhu..ok lah wei rasa malas lak nak taip panjang2… maybe takat ni je kowt citer aku nak update kan..sekurang2 nya korang tahu kan situasi skunk aku cmner kan…..sungguh2 sedihhhhhh kan???wuawuawuawua… LL
Bye..
Assalammualaikum..

Gadis Berdikari,
Siti Asma Yusof

No comments:

This Blog is Protected. Copyright 2011 © Design By P.P.A)