home photo home2.png picture photo picture2.png about photo about.png
Selamat datang ke dunia Punya Pasai Aku (P.P.A). Setiap perjalanan dalam hidupku, ku luahkan perkataan demi perkataan. Sebarang peniruan akan diambil tindakan undang-undang. Terima kasih kerana sudi singgah di teratak blog yang tidak seberapa ini.

Monday, August 5, 2013

Aidilfitri Buat 2013



5 Ogos 2013; 10:55am

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua. Wah..aku pasti korang semua mesti xcited kan untuk menyambut bulan yang mulia kan yakni Aidilfitri. Dan xterkecuali lah aku. Aku sememangnya agak xcited juga la kan.

Btw selalu kalau nak dekat raya ni sememangnya soalan akan diajukan mengenai baju raya dah beli ke? Tema apa tahun ni? Balik beraya di mana? Kuih raya dah buat? Duit raya dah sediakan?? Hahaha. Thats a little question yg selalu ditanyakan. Yer dak?

So, meh aku jawah satu persatu ea:

:: baju raya aku tema wana turqoise lembut
:: alhamdulillah tahun ni dpt belikan mak abah baju same with me but turqoise terang.
:: tahun ni beraya kat kedah
:: kuih raya maybe my dad dh order
:: sedih nak tukaq duit raya tadi kat bank dh habis
:: Esok aku balik kg.Tiket bas pagi

Amacam, hope persoalan dah terjawab la yer. Dan maybe kalau ada sebarang pertanyaan boleh rasanya komen diruang komen ler kan.

Lastly i really2 hope u guys enjoy ur raya. Apa2 pun selamat hari raya aku ucapkan kepada korang yang sudi singgah blog aku ni yer. Kalau singgah tu jangan lupa sapu2 la sikit sawang2 dekat sini yer. Tinggalkan jejak anda yer (bermaksud komen ler sikit..hihi) ..ok lah dear. C u later next entry.

Xoxo

Yang benar,
Gadis Beraya
Siti Asma Yusof.


No comments:

This Blog is Protected. Copyright 2011 © Design By P.P.A)