home photo home2.png picture photo picture2.png about photo about.png
Selamat datang ke dunia Punya Pasai Aku (P.P.A). Setiap perjalanan dalam hidupku, ku luahkan perkataan demi perkataan. Sebarang peniruan akan diambil tindakan undang-undang. Terima kasih kerana sudi singgah di teratak blog yang tidak seberapa ini.

Sunday, August 18, 2013

Bila Raya Menjelma 2013

18 Ogos 2013; 9:31pm

Assalammualaikum wbt. Hai korang. Apa khabar semua?? Sedar xsedar dah masuk hari ke 11 kita menyambut raya kan. Semua orang dah masing2 nak masuk kerja dah kan. Bagi yang dah nak berkerja kaka ma ucapkan selamat bekerja la ea. Apa2 pun kaka ma tahu mood raya masih ada lagi kan. Sama la macam kaka ma kat sini masih lagi kedengaran lagu raya disini. Tapi nak buat camner tugas harus lah dilaksanakan. Eya dak?

So, banyak ke duit raya korang dapat?haha. Bagi sapa yang besar panjang tu henti2 kan lah angan2 tu untuk mendapatkan duit raya k. Like me, orang kalau nk kasi duit raya mesti tanya dah keje ke belajar? So as a seorang yang jujur orangnya kan, i says “Yup, dah keje” . So, as a sepantas kilat kan dye xjadi kasi kat aku. Hampehhhh.. haha. I know that will happen, so nak xnak i kena la terima kan. Haha. So tahun ni rasa macam best pon ada, xbest pown ada. Jadi mana satu yang korang nak tahu, BAD NEWS or GOOD NEWS...lalalala

................................

We go to bad news dulu la ea, jadi apakah yang bad news nya ea?yela tahun ni aku xdapat nak kasi duit raya to all my family. Semuanya gara2 i tertinggal duit bawah seat motor. TEEEETTTTTTTT.. i know alasan tu nampak macam bodoh kan. I accept if korang nk kata aku bodoh. Sebab aku sendiri pon rasa macam diri aku ni bodoh giler kot. Dalam banyak2 tempat, apasal kau letak bawak seat motor? Ok aku gtaw sebab dye. Sebab aku nak kualiti duit tu dalam keadaan elok dan smooth.hahaha. Dan pasaipa aku xletak je dlm dompet? Yeahh..good question dear...hurmm...sebab nya adalah aku tertinggal wallet aku. Ok! Puas hati!!hahaha







Ok next about good news à bagi aku good la..bagi korang aku xtahu la kan. Haha. Dah ni citer pasal aku. So punya pasai aku la nak kasi ianya good news kan. Kih3. Jadi ia adalah berkenaan dengan raya la opcoz kan. So aku rasa sedikit gembira juga la, sebab aku dapat belikan mak abah aku sedikit hadiah yakni baju raya. And yang aku suka warna diorang sama. Pandai x aku pilih..jap ea aku upload picture my family. Tapi yang sadisnya tahun ni xde gambaq kami satu family. Sedih kan..hurm...xtahu la tahun depan dapat beraya sesama atau x.



Ok la kawan2 blogger sekalian alam..aku rasa setakat ni je kot aku update tentang raya aku ni kan. Nati aku update tentang SATE BOTA yang agak famous kat sini ea. C u later my dear. Xoxo.

Bye. Assalammualaikum.

Yang benar,
Gadis Raya,

Siti Asma Yusof.

1 comment:

Anonymous said...

selamat hari raya di ucapkan.nice entry la sis

This Blog is Protected. Copyright 2011 © Design By P.P.A)