home photo home2.png picture photo picture2.png about photo about.png
Selamat datang ke dunia Punya Pasai Aku (P.P.A). Setiap perjalanan dalam hidupku, ku luahkan perkataan demi perkataan. Sebarang peniruan akan diambil tindakan undang-undang. Terima kasih kerana sudi singgah di teratak blog yang tidak seberapa ini.

Monday, February 18, 2013

Gadis Gatai Sikit Ja.......wink3..

18 Februari 2013; 10:34pm

Assalamualaikum wbt dan selamat malam semua…malam ni post agak sikit je la ea..xdak mood nak typing…juz nak info yang aku dah dapat kerja baru bagi menggantikan kerja yang sebelum ini iaitu kerja di Kedai computer Fast sebagai seorang kerani serta merangkap tutor… senang cerita aku akan mengajar jugak la serba sedikit mengenai asas2 microsoft….btw naseb baik la akak yang nak berhenti tu lambat lagi nak berhenti..so boleh la dye ajar aku serba sedikit mengenai syarikat tu..so tadi 1st hari aku keje kat situ banyak juga la aku belajar…kat situ mcm2 perkhidmatan dye buat dari print, Photostat, broadband celcom, prepaid, jual topup, typing document, jual laptop/pc, perbaiki pc,printer dan macam2 lagi lah… yang penting kat sini aku lebih relax la sikit..xde la penat sangat kan… bla bla bla……setakat ni baik2 je la…hope esok pun sama..btw ramai2 mamat hensem la mai kedai…student2 UiTM Seri Iskandar…hiihihi..nampak x kegatalan aku kat situ..hahaha…kaka yong dh pesan kat aku siap2 aritu jgn dok gatai gan bdk2 uitm…don’t trust diorg very much…eh2..betui ka ayat aku ni??hahaha..ok la wei…I need to go…aku on9 kat umah achik ni..pekena cucuq cempedak dan masak lomak gulai keladi….yummyy…ok la wei…I need to go…nak solat isyak lagi ni..ok guys…da…..
Bye2…
Assalammualaikum…

Yang benar,
Gadis Gatai..kih3,…
Siti Asma Yusof.

No comments:

This Blog is Protected. Copyright 2011 © Design By P.P.A)